Beautiful Me;
blog gadis-gadis yang awesome Follow | Or you wanna go back to Dashboard?
Enjoy!


Nur Nazatul Nasyrah

Create Your Badge

Follow Us

Kisah Samihah dan Wardah
Wednesday, November 16, 2011 | 6:11 PM | 1 comments

Mereka mempunyai makna dlm idup aku.

makna mcm mane?

mari dgr cite neyh,,,


Samihah neyh name manje dye Meah

Wardah pulak name glamer yg orang pnggl Wawa,

mereka2 neyh sahabat aku.

oleh sbb mood ak tgh emo…

aku pown amek keputusan nk bercerita ttg mereka.

tambah2 plak, ari tgh ujan,

ditemani lagu Bruno Mars:Count on me..

aku nak cite pasal ko dulu Meah.


Part 1: Kisah Samihah


Meah,

Kau taw kn,

aku xpandai n takut nak bawak kete lagi,

walopun keinginan tu adew tp ak still x berani.

kalu kt uma un,

ak sgt bgantung kt ma.

so, bile kt u neyh, aku bergantung la kt ko kalu nk g memane,,,,

kau un taw aku xpandai bwk moto agie,

mane satu gear moto un ak xkenal,

lawak kan?

da doploh taun un satu habuk un xtaw,,,

tapi ko xrase aku loser kan,,J

Meah,ko pown slalu nasihat2 kn aku dlm hal2 pcintaan,

bile level hormone gatal aku meningkat,

kan aku citew kat ko,,

aku suke orang tuh,

aku suke orang neyh,

ko slalu adew kt sisi aku,

kalu orang len da bosan da,,

sebab ak jenis cepat suke orang da cepat ilang kan,

so,dlm sebulan tu, ade la 1,2 orang yg melekat kat atie neyh jap,,,

tapi ko dgr jew citew cinta monyet aku,

Kite pown slalu buat bende2 pelik,

even aku penah tgok wayang kt panggung tp ak xreti beli tiket sdiri,

ko la yg aja cmne nk beli tiket sdiri,

even aku penah men bowling, tapi aku xpenah men full game,

aku amek turn abah jew dulu,

sebabnye:ma kan xbagi angkat bende berat,,huhu

tapi ko yg aja aku men bowling full game.

seronok taw,,

ko taw aku sgt suke mkn ais krim,

even ujan2 pown, aku makan jew ais krim,

tapi mase aku tgh demam,

ko xbagi aku beli,

aku terharu taw wei,,(nmpk kecik tp ak hargai taw sebenarnye)

tapi ko tengok aku wat muke seposen,

ko pown bagi la sesudu (mase tu kite makan ais krim mangkuk)

melepas la hajat aku, kesihatan pown terjage,

then, mase kite pegi kedai hadiah,

aku ternampak bantal angry bird,

ak yg mase tu yg excited sket dgn angry bird sbb Zikry suke Angry bird,

nampk la bantal Angry Bird,

tetibe ko kate nak beli adiah utk ak,

ko pown amek n bayar kt kaunter,

seronoknyew,,,

tapi Meah,bantal tu tertinggal kat uma,,(T.T)

ok,enough pasal Meah,,,now,,wawa pulak,,,

_____________________________________________________________________

Part 2: Kisah Wardah.

wawa,

ko taw kan, ma pegang sume duet ptptn aku,

so,aku xleyh nak enjoy2 sangat sebab ma hanya akan bank in selepas 4 hari.

itu pown hanye duet untuk makan kite sehari2,,,=.=

[padan muke aku sebab tyme adew duet sdiri dulu x igt dunia]

Kadang2,belum pown 4 hari,duet aku terhabes dulu,

tapi nk kol ma, xsanggup pulak tahan telinge[rindu ma membebel]

so,ko selalu selamat kn aku dulu.

aku taw ko percaya kat aku kan?:)

wa,

igt x mase sem lepas?

kite due same2 addicted dgn movie kan?

sampai final exam kan?

ingat agie x movie apew?

Harry potter kan

kite tengok dari Harry kecik sampai la da menggatal dgn adik Ron tuh,

kite nanges Dumbledore mati,

kite cuak Voldermort xmati2,,,

kite sedih bile makhluk asing yg tah ape name tuh mati jugak,,

even luse exam Organic Chemistry,

tapi mlm tu,kite stay up sampai subuh tgok movie,

pastu subuh tu kite buat amal kejut satu uma bangun subuh,,,,

seronok kan wt gile cmtu?

kite selalu tarik tilam katil aku pegi bilik umi,

tido bawah same2,,

tido satu tilam,,

seb baik kite kurus,,,

sebabnye aku kn penakut,

ko rela tinggal Vivian sorang2,,,

sebab ak nk tido sesame dgn ko,,,

ingat lagi x tyme kite adew bela ikan,,

ikan aku mati dulu,tapi aku xkesah pown sbb ak bkn suke sgt menatang tuh,,,

tapi ikan ko lambat mati kan,,

before dye mati tuh,ikan tu cm pening2 kan??

berenang pown senget,

tyap kali balek kelas kite mesti usha ikan tuh same2,kowt2 ajal da dtg kew,,

tpi belum lagi,

igt agie x kite nk mengawan kan ikan ko dgn ikan pika,,seronok kn?

rase mcm da tlg dyowg dirikan masjid,,,

tapi xlame kan,,,dye mati jugak,,,

tapi ko degil,bela agie ikan sem neyh

last2,cuti raye ajie ari tuh,ko mcg ckp seripah mati,,

kesian,,,,hahaha

aku igt taw,

mase tu aku lapa gile padahal da dinner,

ko plak kenyang gilew,,

muke pown Nampak penat,

stok makanan kitew pulak da abes,

ari tu ujan lebat la jugak,

ko teman aku gi kafe beli makanan,,

aku terharu taw,

sebab perut aku weyh,,,

perut aku! bukan perut ko,,!

okeyh la,,cukup la tacing2 neyh


MORAL OF THE STORY: hargai la kawan2 kite,,,Jangan berkawan kerana duniawi sahaja,tapi utk smpai akhirat nanti,,

P/s: Buat Meah dan Wawa, tengkiu,,,lebiu!Sori ye curi gamba anda,,tp jgn riso,ak da edit cyap2,,haha



Old things | New things

This template by AfikahShuhaimi. Basecode by OhhAeen. Header and edited by Alia Eyra.